fredag, oktober 15, 2010

svart och vitt.

I mitt letande efter min klädstil och, ja, i mitt letande efter min stil överhuvudtaget skriver jag detta för att klargöra för mig själv. Mitt mål är att inte äga något vitt eller svart plagg överhuvudtaget (undatag: ett set med svarta kläder för begravning). Varför, frågar någon?
_________________
Svart: för att jag blir alldeles likblek i svart och då jag gjorde en färganalys fanns inte svart på kartan.
Vitt: för att det blir alltför vitt och mina mindre vita tänder ser ännu mindre vita ut. (Helvitt fanns inte heller med på min färganalyskarta).
Mörkblått? ja, helt okej.
Mörkare cremévitt? absolut
________________
Haha. Jag låter som en modeguru, vilket jag då INTE är, men kom igen folket! Bojkotta vitt och svart (om du nu inte har snygga vita tänder och passar i svart förstås).

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).