fredag, oktober 22, 2010

halloween-klädsel.

Byebye jantelag..
__________________
När en vän för ett tag sedan undrade vad hon skulle klä ut sig till på halloween fick jag en genialisk idé. Ika i Rutan. Hon var ju den läskigaste som fanns på TV när sena 80-talister och tidiga 90-talister var små. Alla var livrädda för henne! Hur många av oss fick till exempel inte mardrömmar av hennes skelettdans, den läskiga musiken och Ikas dialekt??

(bild hämtad från www.sofiawallen.blogspot.com)

Min kompis minns tyvärr inte Ika (troligen pga av att Ika var alltför läskig och min kompis därför psykiskt förträngde henne) men om någon därute ska på halloween-party i helgen: Ta mitt förslag och klä ut dig till Ika!

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).