torsdag, oktober 28, 2010

katten gurra.

Under en sen frukost i köket idag såg jag en katt vandra omkring på parkeringen. "Åå, jag vill gosa med den katten!" sade jag till en korridorskompis som också var i köket vid tillfället. Några minuter senare hade kompisen hämtat katten och vi gosade med den ett tag.
Gustav (eller Gurra) döpte vi den till. Han var ju galen i skinka och hoppade upp på bord och bänkar. Väldigt bortskämd och inte särskilt väluppfostrad. Inte kurrade den heller! Men gosig var den minsann.

Älskar slutcitatet som inte hörs helt på sista videon: "OjojOJ, som en liten, liten björn!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ÄLSKAR ATT TA ANDRAS KATTER !!

den va söt

/du vet vem ; )

Anonym sa...

Jag fick gosa med fyra katter häromdagen...........bl.a en katt som såg ut som en leopard. Så söt.
Mjuka och underbara. Oj, vad jag är kattsalig.
Kom du ihåg katt-jour-hemmet vi var på hos dej...............kram // mamms

Anonym sa...

är han din pojkvän??

rebecka. sa...

haha. Neeej. Han är INTE min pojkvän.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).