måndag, oktober 25, 2010

mysbild.

Att komma in på en blogg och se en bild likt denna är bland det mysigaste jag vet. Det är som om man får hoppa in i bloggarens liv här och nu, på riktigt.
Likaså är det när bloggare lägger upp bilder på hur deras hus/lägenhet ser ut invändigt i nuet.
_______________
Just nu sitter jag här med ett orientaliskt kanel-te och en korridorskompis gigantiska muffins vid skrivbordet. Småfrusen av höstkylan känner jag kanske ett visst skämmigt mått av självömkan då jag dricker te ur en mugg som det står tea for 2 på när jag är helt allena. Men äh, det påminner mig ju om att lillasyster har fått pojkvän, vilket är fantastiskt skojigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mys på dig! kram sarissara

Eva sa...

Jättemysig bild. :)
Hm.. kanske skulle ta och baka muffins.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).