söndag, oktober 10, 2010

en särskild stil.

Min brors flickvän utbrast: "nämen va?! Jag tittade ju på den där och vi tänkte köpa den till dig men så blev det örhängena istället".

Flickvännen syftade på mitt lila favoritlinne och jag börjar inse att klädstilen jag har landar mer och mer. Det är precis som med min inredningsstil: det är många stilar jag tycker om men jag faller alltid själv tillbaka på den lugna, romantiska(?) stilen.

Ack, att liknande affärer som Noa Noa och Sia måste vara lite för jobbigt dyra. Idag ska jag nog ställa mig utanför deras skyltfönster och bara titta in för att den enorma längtan efter de vackra tingen förhoppningsvis ska avta något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj,vad jag instämmer i Monicas citat. "Nämen så bra du passar i dessa lugna ,harmoniska och romantiska färger. Då får man landa och njuta.Och ett stort plus för håret ditt.
Undrar så ibland vad som är bra färger för mej?? är lugn ,romantisk och gillar mjuka färger..vad det nu är.Kom gärna med förslag.Ha en fin vecka.
Mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).