lördag, oktober 30, 2010

punktdekoration.

En glas-skål borde alla människor ha.
I mitt rum där endast vitt, grått och lite svart råder gör en sån här punktdekoration susen.
Fräscht, snyggt och gott.
____________
Ikväll kommer kyrkogården på andra sidan vägen att lysa så där vackert som den bara lyser under denna dag varje år. Men jag missar nog att se det i år eftersom jag ska på myskväll med några vänner. Hoppas ljuset på pappas grav och morfars grav och mormors grav och farfars grav och..
ja, hoppas att någon har tänt ljus på deras gravar ikväll.
(Rättning: Aha. Enligt mamma är allhelgonahelgen NÄSTA helg. Tabbe av mig).

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja men visst är det fint! I vårt bruna vardagsrum kom det in lite grönt... för att lysa upp lite :)

Anonym sa...

Det är Alla helgons dag nästa lördag. Gudny o Smari tänder ljuset på pappas grav. Så du kan vara lugn ...vi minns de som inte finns med oss ...saknad.

Anonym sa...

Det är Alla helgons dag nästa lördag. Gudny o Smari tänder ljuset på pappas grav. Så du kan vara lugn ...vi minns de som inte finns med oss ...saknad.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).