måndag, oktober 04, 2010

höstkyla.

Höstkylan tränger sig in i ben och märg men när en vän laddade upp denna sommarbild idag blev jag alldeles varm i kroppen. Jag minns den varma sommaren 2010 och kom ihåg den värmande kvällssolen då bilden togs. (Ja, jag har ett GIGANTISKT huvud på bilden och det hade varit okej om det var pga en stor hjärna men tyvärr är inte fallet sådant. Att jag har flera kilo hår gör ju inte saken bättre. Men vad kan jag göra åt det? Precis; nada.).
Jag är nog världens mest kallblodiga människa och kan troligen klassas som afrikan i det avseendet. Jag kan ha mössa och vantar redan i augusti. Jag har heller inga problem med flanellpjamas under sommaren och mitt duntäcke används året runt.
______________
Kanske jag är gjord för det afrikanska klimatet helt enkelt?

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).