tisdag, oktober 19, 2010

dagens klipp.

Jag har nog sagt det förr att när jag har lediga stunder för mig själv tittar jag gärna på korta filmklipp på internet istället för en hel film. En film kräver så mycket koncentration under en lång tid medan klipp bara är.. lättsamma helt enkelt. Några favoriter att orka ta till sig i höstmyset (tryck på dem för att se):

1. Vika t-shirt fort (0.21 sek)
2. Göra bokhylla av ram (2.30 min)
3. Älskade afrikanska rytmer (max 7 min)
5. Friends - Ross glad (0.28 sek)
6. En värsting till syster (3.33 min - se hela)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar bild av en ljuvlig höstdag...nu är det mycket ljus i vårt hus.Hösten är en fridfull period tycker jag.
Nu vill jag mysa morgonrock och slappa.
Imorgonbitti kommer den efterlängtade saken hit.
kram // mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).