torsdag, oktober 07, 2010

kavajbecka.

Försöker jag göra någon dagens-outfit-liknande grej? Haha. Nej, egentligen inte. Det är märkligt att sådana här bilder kan ses som "titta på mig, jag är snyggast" på vissa bloggar medan det på andra bloggar känns helt naturligt och man inte alls får samma känsla. (Hoppas en sådan bild på min blogg tillhör den sistnämnda kategorin isåfall).
Jag är INTE snyggast och jag har enbart tagit denna bild dels för att visa min nya frisyr framifrån, dels för att visa kavajen som jag köpte igår (främst för lillasysters skull). Ljuset var bäst i badrummet och det var lättast att få med allt på detta vis.

I övrigt måste jag då säga att ny frisyr, kavaj och klackar gör att man ser klokare, äldre och mer elegant ut. Ett stort plus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygging!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).