måndag, maj 31, 2010

utställning imorgon.

Har precis satt upp hela min utställning Förskolebarn i Afrika i studentkorridoren och känner nu tröttheten skölja över mig. Imorgon ska utställningen visas för en grupp barn, på onsdag ska jag opponera på en klasskamrats utställning och på torsdag är det redovisning. Sedan har jag "sommarlov".

Blandning av kort från bröllop och utställning:

Den där brudbuketten uppskattar jag bara mer och mer för varje gång jag tittar på den. Hur jag fick den? Jo, som avslutning på bröllopsdagen skulle brudparet ro med eka över sjön och gästerna ställde sig då i två rader med tända tomtebloss. När brudparet kom till slutet av tomteblossraden kastade plötsligt Elin buketten bakåt och buketten föll lika fort ned som den hade blivit uppkastad. Konstigt nog så landade den alldeles framför mina fötter. Alla stod förstelnade av chock och ingen slängde sig över buketten så jag böjde mig ner och insåg: Jag fick buketten. Jag fick Elins bukett!!! Efter det gick jag runt och log och småskröt nog lite att jag faktiskt hade fått buketten.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).