måndag, maj 24, 2010

drömmar.

Vissa personer är väldigt försiktiga med att för det första drömma och för det andra prata om sina drömmar medan andra kan berätta hej vilt om sina. Jag har hört orden "Jag tror inte man ska berätta sina drömmar för då går de inte i uppfyllelse". Det håller jag inte med om. Att prata om sina drömmar gör att de blir mer konkreta och det är då större chans att de blir till verklighet.
Jag är tacksam för att jag har haft sådana starka och tydliga drömmar hela mitt liv. Jag tror nämligen att drömmar är till för att bli uppfyllda. Varför har man annars drömmar? Drömmar är också olika för olika människor och det är väl av någon anledning!? Samtidigt tror jag:
___________________
"Säg inte att du är fattig för att dina drömmar inte har gått i uppfyllelse. Fattig är bara den som aldrig har drömt".

1 kommentar:

Daniel sa...

Vad vore livet utan drömmar, mål & visioner!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).