måndag, maj 24, 2010

morgonen.

Första morgonen i Kenya kommer jag aldrig glömma. Vi satt på nattbussen, jag var förkyld, den skumpiga färden med alla plötsliga stopp hade tagit alla krafter men så såg man detta:

Då smälte allt och man fick nypa sig själv i armen för att inse att det var på riktigt.

Vet att jag tjatar om denna Kenya-resa om och om igen men det är för att den var så speciell för mig och för att jag är väldigt åka-till-afrika-sugen för tillfället. Skulle kunna tänka mig att åka dit i sommar om jag inte får något sommarjobb. Men utan sommarjobb - inga pengar. Det säger alltså emot sig själv.

3 kommentarer:

sarissara sa...

Vad mysigt att öppna din blogg och höra musk igen:) har saknat det!! kram sara

Mijja sa...

Åh vilken underbart vacker bild!

Emmy sa...

Vilken fantastisk bild!!
Får en alldeles speciell känsla i magen när jag ser på den. Tror att jag förstår känslan som du beskriver.
allt gott

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).