lördag, maj 15, 2010

partyparty.

Ikväll har det varit party i korridoren. Jag var med till en viss gräns och visst var det trevligt. Att börja partyt med att spela alfapet var ett plus i kanten. Tack vare korridorskompisen Sara kunde jag förstå mig på öl-spelen som spelades. Istället för att dricka sprit drack jag fruktsoda. Senare smet jag in hos kurden och dennes kompis för att där få lite coca-cola och fanta exotic i mängder. Medan de andra blev höga på sprit, blev jag alltså hög på socker.

Töntigaste idag: Det faktum att man i öl-spelet ska låtsas att det sitter en minitomte på öl-glaset/burken/flaskan. Innan varje klunk måste man "ta bort" tomten från glaset och sätta den på bordet för att sedan, då man druckit det man ska dricka, "sätta tillbaka" tomten på glaset.

1 kommentar:

Sara sa...

Haha, ja tomten var töntigt värre:P
Fast jag fattade ju inte vilken ordning man tog bort tomten först:S

Den roligaste början jag vart med om när det gäller fest;) Alfapet blir garanterat "favorit i repris";)

Tack för en fin lördag!!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).