tisdag, maj 25, 2010

inför dagarna.

Idag blir det att packa inför de kommande dagarna då jag kommer vara helt inne i bröllopsfixeri. Det börjar bli lite nervöst eftersom dekorationer etc är svårt att fixa när man inte bor på det ställe där bröllopet kommer hållas och svårare blir det när man har haft ont om tid att ordna allt som man vill ordna. Vi får hoppas att det blir bra utifrån de förutsättningar som finns. Det trevliga med bröllop är inte bara att man får se bröllopsparet på deras lyckliga dag utan även att man får träffa vänner och personer som man sällan träffar annars. Från och med detta år verkar det som om bröllops-boomen sätter igång i min vänskapskrets och därmed kommer återföreningar ske av och till de kommande åren.

Nu ska jag snart hålla en redovisning om utställningar över internet och sedan är jag mer än överbokad fram till den fjärde juni. Önska mig lycka till. Lycka till. Tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till önskar Maud

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).