söndag, april 04, 2010

ut i våren.

Dagen började med att jag läste färdigt den obligatoriska boken How to talk to children about art och sedan passade jag på att fortsätta med nästa uppgift: fotografera en serie på 20 bilder som på något sätt har med arkitektur att göra. Jag gick därför igenom hela staden och tog kort på mängder av vackra dörrar och annat.

Tiden rullade och jag bara gick och gick utan att bli trött. Allt var verkligen vårigt vackert och jag promenerade genom områden där jag aldrig hade varit innan. Jag såg hus som fångade mitt hjärta och jag såg konst och fåglar som mina ögon aldrig hade lagt märke till förut.

Efter två och en halv timme(!) var jag hemma igen - en liten nyans brunare i ansiktet och några gram lättare.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).