onsdag, april 07, 2010

min gråa tröja.

Alla människor har garanterat ett favoritplagg av något slag. Mitt favoritplagg är en grå tjocktröja som jag köpte då jag bodde i Norge. Jag bara älskar den.
Nu när jag går en distanskurs är jag hemma och ute i korridoren mycket oftare vilket leder till att korridorskompisarna ser mig oftare. Jag är nog numera känd för "hon med den gråa tröjan" eftersom jag alltid har den när jag är hemma.

Dagens klipp är från "Det sociala spelet" - ett fantastiskt program om alla oskrivna sociala regler som finns runt omkring oss. I detta avsnitt tar de upp kruxet med hur man ska göra då man möter någon man känner i rulltrappan: se HÄR.

3 kommentarer:

Daniel sa...

Kom ihåg att tvätta den emellanåt oxå! ;)

rebecka. sa...

hehe. Jo, det kommer jag nog ihåg. :)

Julia sa...

ville bare sæga att jag tycker du e vældigt vacker! =) kram

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).