tisdag, april 20, 2010

te på tåg.


Jag sitter nu på tåg igen. Har redan bytt till två andra tåg och bussar innan jag satte mig på detta tåg. Det är inte för att jag åkt fel utan för att jag beställde en billig resa (som är lika med många byten). Är på väg till mamma för att delvis förbereda och fixa inför lördagen. Jag hittade bilden på tepåsen på mobilen och tänkte passa på att upplysa världen att om man, liksom jag, har dåliga erfarenheter av grönt te ska man testa denna sort. Den är ljuvlig. Grönt te är mycket bättre än svart te och jag har länge önskat att jag skulle tycka om grönt te men jag har bara tyckt att det smakat gräs - fram tills nu. Grönt te med vaniljsmak från willys rekommenderas starkt.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).