tisdag, april 10, 2012

badrumshyllan.

Jag gillar att golvet i badrummet är målat i gammalgrön färg, säkert originalfärg från 1920-talet då huset byggdes. Någongång ska jag se till att tillverka mig ett litet hyllplan över de två billiga konsollerna från Classes (Clas Ohlsson) och hyllplanet ska bestå av mörka trägrenar från någon park i närheten. 
Sedan ska jag kapa av pinnarna till samma längd, lägga de på rad och fästa med med grovt natursnöre i ändarna. Det blir fint. Särskilt om man efteråt bland annat ställer dit ett lyxigt doftljus i frostad vit glasburk med ett snyggt klistermärke på. Försöker beskriva ett sådant HÄR ljus. Åh, vad jag älskar sådana ljus! De ger en känsla av lyx på något vis.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).