onsdag, april 11, 2012

2000:-

T-shirtar och linnen med stora tryck på framsidan tillhörde tonårstiden. Eftersom folk fortfarande tycker att jag ser ut som 19 år måste jag försöka göra något åt det. Ens utseende kan man inte göra mycket åt men kläderna kan man ju ändra en aning.
Ja, du. En sisådär 2000:- till kläder så hade jag haft denna mumsiga vårgarderob. Om man tänker att jag istället skulle samla på mig en mumsig vårgarderob från de mer exklusiva märkesbutikerna hade 2000:- inte ens räckt till en simpel tröja.

Därför är 2000:- alltså inte särskilt mycket egentligen men ja, du fattar. Man får köpa någon sak åt gången men när man väl har samlat på sig allt är det redan höst 2020 och då är ju inget av det snyggt längre. Jag får helt enkelt dra klassikern: "Man kan ju alltid drömma".

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mmm...if I was a rich girl...

elin sa...

Money, money money...

Anonym sa...

Önska dej pengar till din födelsedag..en bra ide va?? Så du kan få köpa saker som du vill ha // mamma

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).