torsdag, december 01, 2011

varning: materiellt.

Det finns chans att mitt fina slitna, mörkbruna linneskåp som står hos min faster i en annan stad, kan komma att flyttas hit till mig nästa vecka!! Då. Då blir det inredningsbyte i stora rummet. Då är det tänkt att ska det bli mer Afrika, mer orientaliskt, mer värme.

Ideerna, möblerna, allt - allt finns i mitt huvud och vill så gärna tränga sig ut och bli till något konkret men i vanlig ordning finns det begränsningar som försvårar det hela. Och jag håller inte med Gunde som påstår att ingenting är omöjligt. För ibland är saker och ting faktiskt det.

Jag måste få tillägga hur oerhört salig jag är i årets nykomlingar: patchworkmattorna. Fantastiskt vackra! (Men jag skulle aldrig betala 17000:- för en).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det sant att det fina skåpet förflyttas till dej...urfint.Det skulle vara kul om du får det. Att jag gjorde mej av med det berodde på utrymmesskäl. Hoppas det blir ditt...mamma

Anonym sa...

Yeah, det omtalade skåpet vill jag se :D !
Kommer du byta lite stil? Alltså inte helt byta, men ta lite mer mönster?
Kan du inte göra det på bloggen OM du gör det? Så att man får en försmak på hur det här hemma hos dig :D
KRAM/Maria

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).