fredag, december 02, 2011

ny flik.

Det finns nu en flik längst upp på bloggen som heter for Amélie. Där kan man ställa in vilket språk man vill läsa bloggen på. Orsaken till varför den heter for Amélie är eftersom den främst är tillägnad min franska vän som jag lärde känna under första korridorsåret.

Så, Amélie. Om du läser det här inlägget nu kan du väl skriva en kommentar? Jag saknar dig väldigt mycket, kompis!
För er andra kan det kanske vara ett trevligt sätt att träna upp högstadietyskan eller lära sig finska. Jag tror inte grammatiken eller orden alltid blir korrekt översatta men kanske det kan förgylla allt det ointressanta som skrivs här.

2 kommentarer:

Maud sa...

Kul grej att kunna välja språk. Hur gör man, skulle vilja härma dej?Jag testade med polska men jag förstod inget, men med tyska gick det bättre.Jag försöker lära mej lite polska med hjälp av cd i bilen och testa det jag lärt mej på sonhustrun.
Kram Maud

Maud sa...

Rättelse:Jo jag förstod ju faktiskt ett ord när jag läste noga. Tak= ja på polska tror jag.
Maud

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).