söndag, juni 12, 2011

skönaste föraren.

Jag satt på cykeln på väg hem från jobbet nu ikväll när en bil plötsligt swischade förbi. Det var inte bilen i sig som var det sensationella precis utan vad jag skådade i förarsätet.

Den som körde bilen var iklädd Björne-dräkten!! På en sekund for mängder av tankar genom mitt huvud och jag tänkte att det säkert var en mycket fyndig möhippa på gång eller något liknande. Jag var tvungen att titta på föraren en gång till.
Till min besvikelse var det inte Björne utan en kvinna med en ljusbrun sjal på huvudet. Att se fel på det måste vara ett tecken på att man jobbat för hårt. (Bild från Aftonbladet)

Det jag iallafall kom på då var att ja, min dröm i livet att åka till Afrika har redan gått i uppfyllelse och allt bra som sker utöver det är bara bonusar. Men från och med idag har jag en ny dröm: jag skulle vilja köra bil och vara iklädd den riktiga björne-dräkten samtidigt.

1 kommentar:

Jossan sa...

Haha, det är bra, man ska drömma!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).