torsdag, juni 09, 2011

den där tjejen.

Kom precis hem efter att ha fraktat flyttkartonger på cykeln. Gick längs med stora vägen, försökte se ut som om det inte var något konstigt alls men mötte blickarna och tänkte: "Undrar om Johan Glans åker förbi i någon bil nu". Så, håll utkik om du hör Glans skämta om en tjej som försökte frakta tio stora flyttkartonger på en skruttig cykel.

Har också burit upp mina förrådslådor på rummet. Nostalgi, nostalgi. Det är förvånadsvärt hur många inredningstidningar jag har prenumererat på i mina dar.
Medan vanliga 13åriga tjejer drömde sig bort i Kittyböcker, drömde jag mig bort i Äntligen hemma-tidningar. Tidningarna är helt utslitna och jag minns varenda artikel. Härligt.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).