onsdag, juni 01, 2011

mitt i flyttandet.

El, bredband, försäkring, adressändring, besiktningsbokning, letande av flyttkartonger etc. etc. Jag försöker vara vuxen och ta mig fram i flyttningsdjungeln med allt vad det innebär men urk, vad det tar mycket energi. Det man främst inser är att allt kostar pengar.
Jag var till exempel och köpte denna fina dammsugare för 400:- igår. En ergorapido-dammsugare. Jag fick gå med den över halva studentområdet och studenter, bilister och cyklister tittade förvånat på mig.

Jag behöver flytthjälp runt midsommar. 23e juni-24e juni. Jag jobbar lite då men behöver all hjälp jag kan få. Någon?

2 kommentarer:

Samuel sa...

Becke, jag skulle så gärna hjälpa till, men jag måste jobb. Kul med lägenheten i alla fall!

elin sa...

Jag vill verkligen hjälpa!! Vet bara inte hur jag ska få ihop det med jobb och pengar.. :( så ledsen för detta, då jag vet hur mkt man behöver hjälp under en flytt. Hoppas verkligen det finns nån vänlig själ därute...

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).