fredag, juni 10, 2011

ett kvällsinlägg.

För första gången vill jag skriva en arg lapp till en granne. Antingen har det flyttat in någon ny eller så har personen ifråga fått sommarfnatt eftersom vid 22.00 sätts det på jättehög dunkadunkamusik varje dag. Börjar störa mig på det nu och vill göra som Glans (se 2:49 HÄR).:

"Jag vill ge en tistel till dig granne som igår pratade högt och skrattade fram till klockan 23.47"

Medan mitt tålamod håller på att sina tittar jag på detta
och tycker att tryckfelsnisse är en mycket rolig prick.

3 kommentarer:

Lindha sa...

Visst är det roligt? Fick ett gott skratt när jag tog tidnigen den dagen här i stan. :-)

elin sa...

Ööh.. jag fattar inte. Lite trög.

rebecka. sa...

Rubrikerna Elin..

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).