tisdag, juni 07, 2011

bil-behov.

Hittar bra och billiga möbler att köpa begagnat men kan inte köpa dem eftersom jag inte har någon bil/något släp. Det gör mig irriterad som få!

Nej, det blir en liten testund för att glömma bort klädskåpet som jag precis insett att jag inte heller kommer kunna köpa. Synd om mig? Nja. Lite bara.

(Förresten, behöver eventuellt mer hjälp av snälla människor att bära flyttkartonger och möbler den 23e juni från kl. 16 och framåt. Har två människor hittills men det går snabbare om man är fler. Flyttkartonger också. Någon som har?).

3 kommentarer:

Jossan sa...

Nämen du! Borde det inte finnas någon vänlig själ i din närhet som kan hämta åt dig?

Maud sa...

Jag är på Torp då, men det ska nog gå bra för mej att åka upp och hjälpa till att bära. Jag är inte superstark men jag kan ju ta lite i taget! Kram moster Maud

Sara sa...

Bärhjälp kan jag ställa upp med!

Du borde kunna be dom på Ica att ställa undan banankartonger åt dej, det borde ju bli en hel del på några dagar;)

Hoppas iaf det!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).