torsdag, juni 02, 2011

äntligen hemma.

Haha. Jag orkar inte! Tittade nyligen på Äntligen hemma och slogs än en gång av tanken över hur skrattretande extrema inredarna är jämt. "Erika ville ha in naturen i rummet och därför tänkte jag hänga upp det här trädet som lampa ovanför köksbordet!". Och då är det ingen liten kvist precis. Hahaha! Det värsta är att jag själv kan ha lika extrema ideér ibland och det är nog just på grund av alla sedda inredningsprogram genom tiderna.

Sedan undrar säkert fortfarande hela Sveriges befolkning om det sitter en fläkt ovanför Karins huvud eller om hon alltid är tidsoptimist och aldrig hinner till frisörlogen innan inspelningarna..
Det är väldigt konstigt att det inte har gjorts fler parodier av detta program.

1 kommentar:

Maud sa...

Ja hon har t.o.m. rufsigare frisyr än jag har när jag kliver ur sängen! Det vill inte säga lite, för jag brukar lägga mej med blött hår, så du kan ju bara tänka dej hur jag ser ut på morgonen!!??!!
Maud

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).