torsdag, juni 30, 2011

inflyttad.

Efter två dagar var alla flyttkartonger uppackade och det är efter det som det eviga inredningspysslandet har tagit fart. Bilderna ger inte fullständig rättvisa men visar åtminstone lite av hur det ser ut just nu.

Det är en utmaning att få till ett personligt hem när man inte har miljoner kronor att spendera och inte vill ha en lägenhet hämtad i en IKEA-katalog. Därför älskar jag verkligen loppis-trenden.

Inredningsideérna och inredningsdrömmarna är många men de får komma till skott lite allteftersom.

4 kommentarer:

Maria sa...

Vad mysigt! Det skriker Rebecka :)
Ser själv fram emot den dagen jag skaffar lägenhet och får inreda, men just nu har jag inte så bråttom.

Ernst och du har typ lite samma stil, tänkte det när jag såg Sommar med Ernst.

KRAM/ lill kusinen

Eva sa...

Åh, det ser supermysigt ut. :) Så kul att du äntligen har fått en egen lägenhet! Trevligt att se lite hur det ser ut.

Malin Wennerhult sa...

Vad fint du har det! Personligt och mysigt, verkligen. Grattis till lägenheten!

Anonym sa...

MÖSIGT !!

/sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).