torsdag, september 30, 2010

kissie (alexandra).

Det är inte ofta, men det händer att jag då och då kollar in Kissies blogg. Varje gång suckar jag bara, skakar på huvudet och tänker: men å, lilla lilla flicka där. Hur ska det gå för dig?!
_________________
Samtidigt drömmer jag mig bort till en mogen Alexandra och en mogen alexandra-blogg där den nuvarande lilla flickan har vuxit upp och är den hon egentligen är. Jag försöker tänka bort allt ton med smink, de botoxmaximerade läpparna, de silikonfyllda brösten, den snuskiga och kaxiga blogg-stilen för att se en mogen människa med mogna vuxna tankar och ideal. Det är något svårt att föreställa sig men det går med en viss ansträngning.
Jag hoppas att den dagen kommer då Kissie (Alexandra) växer upp och stöttar istället för stjälper unga flickor. Den dagen ska jag följa hennes blogg regelbundet.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).