lördag, september 04, 2010

höstigt mys.

En perfekt höstmorgon har det varit här idag. Jag somnade vid 02 inatt, vaknade vid tio men halvsnoosade till ca 11.30. När jag vaknade lyste solen in på ett höstigt sätt genom persiennerna och täcket värmde mig på ett alldeles speciellt höstigt sätt.

Jag mindes då tiden när jag tog hand om de fyra barnen i Norge och insåg vilken oerhörd frihet det är att vara singel och barnfri!
Jag tog en sen frukost med te och macka . Det enda jag har saknat är ett eget kök som jag skulle kunna gå till i pjamasen. (I korridor sätter man gärna på sig riktiga kläder när man går ut till köket). Har annars suttit i sängen och läst massor intressant om Somalia och drömt mig bort till inredningslösningar under dagen.

Hösten är äntligen här.
Höstmusik för mig: Norah Jones

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).