lördag, september 25, 2010

dödsfall x 4.

Igår fick jag höra om ett dödsfall som skett under en lektion på universitetet ganska nyligen. Alltså, det är helt galet vad med unga personer som dött den senaste tiden. Vad jag vet är det minst fyra tjejer, alla mellan 20-25 år som har dött plötsligt vid olika tillfällen den senaste månaden(!) och tre av de har varit studenter på universitetet.
Unga tjejer i min ålder! Tre studenter som tydligen såg framåt i livet och en tjej som precis hade gift sig, skrivit böcker och bestämt sig för att ägna sitt liv åt att hjälpa tjejer med dålig självkänsla. Varför skulle de försvinna?! Blir återigen tokig på att inte ha svar på frågan varför.
______________
En ljusglimt idag: jag sov till sent och hade två av en korridorskompis hemmalagade scones på kylskåpshyllan. Det närmaste frukost-på-sängen som jag har kommit på några år.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).