söndag, september 12, 2010

klipp-kval.

Jag har hört att borde är ett förbjudet ord och jag gillar inte att använda ordet måste. Därför använder jag nu ordet vill. Jag vill klippa mig för mitt hår ser ut som en ovårdad risbuske.
Förr i tiden hade jag ju mamma och lillasyster som kunde klippa en och slinga håret gratis. Nu kostar det guld och ädla skogar för att fixa håret. Dessutom förstår sig frisörer inte på mitt hår. De säger bara: "Wooow. Vilket TJOCKT hååår!" och sen vågar (orkar?) de inte klippa någonting.
Jag vill ha tillbaka mitt hår såsom jag hade i Norge (bild).
Skulle jag permanenta mitt hår skulle jag nog se.. väldigt rolig ut,
och så roligt ska vi väl inte ha det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Våga ta ett steg och gå till en bra frisa, som vågar sej på ditt hår. Fråga dem om de kan hjäpa ..och klippa ,toppa eller vad du vill...våga testa// mams

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).