onsdag, december 02, 2009

underbar lärare.

Nu låter jag säkert som en fjortis men: "Asså. Han är bara sååå söt!!" Jag tror aldrig att jag har mött en sådan genomgo lärare förut! En av mina lärare i "lärande i matematik" är nämligen den sötaste, mysigaste, gladaste och goaste människan på denna jord. Nära pensionsåldern är han, men så engagerad och så fantastisk. En blandning av min morfar och farfar.

I slutet av dagens seminarium sade han åt oss i gruppen att vi skulle ställa upp oss till fotografering eftersom han tydligen alltid tar kort på alla sina elever. Jag höll på att springa fram och krama om honom runt midjan för det var ju oerhört sött! När vi ungdomar hade ställt upp oss visade det sig att den odigitala kameran inte hade något batteri. Därför blir det fotografering nästa gång. Men haha. Sådana söta människor existerar väl knappast?!
Idag känner man att vintern är på gång här. Solen skiner och det är frost på bilar, mark och träd. Vackert. Bilden är tagen från mitt fönster för några minuter sedan.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).