lördag, december 26, 2009

hejselihejs.

På mammas dator finns många Anders-och Måns-avsnitt nedladdade. Jag passar därför på att titta på dem när jag är här. För er som inte vet vilka Anders och Måns är, kan jag säga att de är mina favoriter i humorväg. Sök efter de på youtube och se om du tycker att jag har bra humor eller ej.

Bilden på den snygga hunden Nöken tillhör ett av programmets avsnitt:

Dialog från Anders&Måns-avsnitt:

Måns: Ankan (anders). Topp tre kända getter.

Anders: Oj, den var svår. På tredje plats tar jag; Lilla bocken bruse. På andra plats; Stora bocken bruse. Och på första plats tar jag: Mellanbocken Bruse.

-Tystnad-

Måns: VA? mellanbocken bruse? MELLANBOCKEN BRUSE PÅ FÖRSTA PLATS?? Du kan ju inte ta mellanbocken bruse på första plats!!! Han är ju skitfeg! "Nejnejnej, ta inte mig, ta han som kommer efter mig!" MELLANBOCKEN BRUSE! MELLANBOCKEN BRUSE? Är du sjuk i huvudet eller?!

(du kan se hela klippet här. Verkligen underbar!!)

_______________________________

Haha! Å, vad jag älskar detta också! Detta är ett av alla mina favoritklipp från Anders & Måns. Verkligen min humor. (Mitt dämpade skratt hörs i bakgrunden mellan 0.44-0.46).

Titta och le.

Tre andra favoritklipp ur serien kan du se om du klickar här och här och här.

Slutligen får höjdpunkterna; kontorstolsputtning, Arne Weise som daggmask och den radioaktiva geten inte missas.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).