onsdag, september 30, 2009

att mysa.

Varifrån har jag lärt mig tricket att mysa? Myset bara finns där, i mig - på något konstigt sätt. Var hade jag egentligen varit, utan förmågan att kunna mysa? Det är ju det som gör att jag orkar ta ett steg till, och ett till och ett till..
I myset samlar jag krafter för att gå vidare.

"Höjden av mys är att gosa upp sig bland kuddarna i sängen, hålla en stor kopp med te i handen och avnjuta detta tillsammans med en liten lyxig chokladbit samtidigt som vacker pianomusik ljuder från högtalarna och stearinljusen är tända över hela rummet."
-Becka

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så härlig:) synd att jag inte umgås mer mej dej. kram sarissara:)

Anonym sa...

OJ, VAD MYSIGT DET SER UT.
DET ÄR BARA DU SOM KAN FÅ DET SÅ HÄRLIGT.
Stor Kram Mamma

Eva sa...

Det är så väldigt mysigt att mysa på det sättet du beskrev. SPeciellt nu när det är lite höstruskigt utanför fönstret och man hör regnet smattra mot taket.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).