måndag, september 07, 2009

ljud-sladden.

Efter dagens seminarium gick jag förbi den lilla dator-butiken på campus och köpte en efterlängtad sladd. Jag vet inte namnet på den men den gör att jag kan höra datorns musik i stereons högtalare. Hehe. Ja, jag vet att jag är lite efter men äntligen kommer jag iallafall att få lite ljud på grejerna! Att se mysfilm på datorn kommer att vara en helt annan upplevelse nu.

Men nu ska jag inte se film. Här ska boken Mellan raderna av Britta Stensson läsas. Det är en mycket mycket intressant (och snygg) bok angående läsundervisning i skolan. Jag som aldrig har varit någon "god läsare" och som har sett mig som själv som dum i huvudet för att jag aldrig har tyckt om att läsa, kan nu börja skylla på mina före detta lärare istället för på mig själv.. ;) Nejdå, inte riktigt. Bara nästan. Bra bok!

2 kommentarer:

healthyhappyandfitness sa...

hahaha. audiosladd : )

jag kan allt om teknik nu.

/sis

Anonym sa...

Ha ha..vad stödig syrran blivit...ja, just det hon jobbar ju på SIBA. Jaha då är vi bra på annat så däää så.
Ska börja på en praktik-utbildning på 2 mån. Handlar om fonder,aktier o PPM via telefon. Har blivit uttagen bland 165 interjuvade o 18 utvalda. Visar sej om jag ska jobba med detta eller ej...kanske lite spännande . Fond o aktie .haj...skoj,skoj, Man får väl känna sej hedrad att man kom med.
Ha det fint med dina studier.

mamse-bamse

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).