fredag, september 04, 2009

te-time.

Idag har jag pluggat en hel del på universitetet med en av mina klasskompisar. Väl hemma har jag tagit det lugnt och bland annat druckit te och ätit skorpor på den fina födelsedagspresenten jag fick av storebror och flickvän för ett tag sedan. Appropå storebror och flickvän.. De bor ju utomlands nuförtiden. Undrar hur de har det. Jag måste nog skicka ett mejl eller något när jag tänker efter.Om du vill ha samma stämning som jag har just nu: Sätt på högtalarna och lyssna på de sånger som jag har laddat upp här bredvid. Gör iordning lite te och gosa dig upp framför datorn. Upptäck bloggvärlden. Det är otroligt vad mycket man kan lära sig genom att läsa andra människors bloggar.

Snart ska jag iväg till mina kompisar och se på film i höstmörkret. Det blir en skön avkopplad fredagskväll, vilket är välbehövligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmhm flyttade inte brorsan nyligen till stockholm??Hoppas du mår bra vännen!! tänker på dig:) kram sarissara

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).