lördag, september 26, 2009

kläder=inredning.

Visst är det häftigt att genom att bara studera en människas yttre, kunna få fram så mycket intressant?

Att se på en människas kläder, till exempel, kan säga så mycket om personens inredningsstil. Jag vet inte hur många gånger jag har gissat rätt på en viss persons inredningssmak genom att se på hans/henner kläder, smink och liknande. Jag vet även flera kompisar som varit hemma hos mig för första gången och sagt: "Åå, jag trodde faktiskt att du hade ungefär den här inredningsstilen".

När jag tänker efter så klär jag mig på ett sätt som påminner om min inredningsstil. Dessutom lever jag på ett sätt som utspeglar min inredningssmak. Väldigt intressant faktiskt.

Så, för den som inte känner mig men har sett mig/min blogg, kan säkert räkna ut hur jag har det hemma.
Tänk på det nästa gång du tittar på människor.

1 kommentar:

healthyhappyandfitness sa...

SÅ SANT.

jag klär mig som min lägenhet : )

jag kan läsa av människor på deras skor.
det är en dold talang.... ; )

puss /sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).