torsdag, april 28, 2011

tepåsarna.

På Willys har de börjat med något nytt billigt märke som heter Garant. En del av deras förpackningar är väldesignade. Bland annat tog deras tepåsar mig med med storm häromdagen.

Det var nästan att jag inte ville blanda påsarna med mina andra tepåsar i mjölkhinken när jag kom hem.

Men trots att förpackningarna är mycket fina kom jag snart fram till att den stilen inte riktigt passar i min lya. Därför ligger påsarna nu i hinken men oj, vad gott det är att dricka te från dessa estetiska godingar.

Ja, sedan måste jag ju självklart skriva att jag FICK LÄGENHETEN!! Äntligen!

2 kommentarer:

Maud sa...

Grattis till lägenheten! Hoppas du kommer att trivas. När ska du flytta dit?
Ps. Gott te du visade på bloggen, i min smak också.
MVH Maud B.

Lindha sa...

Oj vad roligt! grattis!

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).