torsdag, april 07, 2011

gråa rummet.

När min bror var på besök här förra veckan sade han: "Allt är grått här! Grått! Ja, (tänk tänk tänk) GRÅTT helt enkelt!" Det är inte heller första gången som någon har uttryckt sig på det viset vid besök hemma hos mig. När jag vänder mig om och ser ut över mina 19 kvadrat kan jag också sammanfatta rummet med ordet grått. Enligt Wikipedia trivs kreativa människor i gråa rum och därför är jag nog ganska kreativ av mig då.

Den fina ljuslyktan som jag fick från brorsan med flickvän passar alldeles förträffligt bra på min gråa hylla som står lutad mot min gråa vägg.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jamen! Det är så roligt att ramla in på folks bloggar och som sagt: ramlar någon in hos mig blir jag påmind om att ramla in hos dem ;) Grått, gillart! Nu är det mest vitt här hemma, men när jag bodde hemma hos mor o far, då var det grått för hela slanten! Gillar din blogg, den ger mig inspiration och tankeverstan sätter igång där uppe :) KRAM

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).