lördag, april 16, 2011

fåtöljtankar.

En Carl Malmsten-soffa och fyra Tolix-stolar skulle jag verkligen vilja ha som grundelement i mitt rum/hem. Sedan kan jag inte bestämma mig för vilken fåtölj som skulle stå vid sidan av soffan isåfall; troligen Acapulco eller Tio lounge. Det hade blivit en fräsig kombination.

Rottingfåtöljen och rottingkistan passar nog inte helt till Malmsten-soffan men rottingen kan verkligen öka afrika-känslan i rummet...
Jag vaknade med dessa möbler och tankar i huvudet i morse och kunde inte bestämma mig för vilken fåtölj som skulle passa bäst i mitt nuvarande rum. Inte heller kunde jag bestämma mig för vilken färg fåtöljen skulle ha och hur jag skulle få ihop pengar till denna svindyra möbel isåfall.

Hej, i-landsproblem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Brukar läsa din blogg nästan varje dag, men veckan som gått var så intensiv så jag inte ens hann läsa på din blogg! Tala om stressigt!
MVH moster

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).