fredag, april 08, 2011

i garderoben.

Oj, sicken effektiv dag det har varit här idag. Jag har bland annat varit en sväng på stan och shoppat vårkläder pga de 500:- som jag fått av mamma till just det ändamålet.

Äntligen införskaffade jag därför en spets-&blomsjal från Kappahl som jag önskat mig länge. (Sorry för öppen gylf, blek hy och onopprade ögonbryn).
Sedan köpte jag också en 70%rea-tröja i exakt samma färg som mina ögon. Folk påpekar ofta att jag ser lugn ut och det är nog för att jag gärna klär mig i kläder som går ton i ton med min ögonfärg. Det lilla knepet lärde jag mig under färg-konsultationen i Norge. Bra knep. Jag köpte även en tunnare ljusljusrosa tröja och det blev lite ego-bilder idag för när man är singel och ska visa bilder på nyinköpta kläder är detta tyvärr det smidigaste sättet att göra det på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snygga saker du införskaffat.
Lite vårkänsla i kroppen kanske. jag förknippar också våren med kulor o hopprep...Visst minns jag när ni spela pads o maniklar...En go helg ska du ha....från mys mamma

Anonym sa...

Vad fin du är! Kram Maud

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).