måndag, april 18, 2011

en kommentar.

När jag läser andras bloggar läser jag även gärna kommentarerna till inläggen. En blogg som man inte ska stötta egentligen är ju Kissies blogg men nu när jag trots allt har varit inne där en sväng igen kom bara orden "Men å! lille vän!!" ut ur min mun. Kissie verkar uppenbarligen ha fått anorexia och det är nästan att jag gråter då en kommentar är denna:

"Hej Alexandra !!Vi är två tjejer som bara älskar dig , du är så snygg !! Vi tycker du är mkt hetare nu än då En av oss är 174 cm lång och väger 56 , tycker du att de är för mycket ?? Måste jag banta ?:(Och den andra av oss är 153,5 cm lång (kort) och väger 49 är de för mycke ??Vi vill se exakt ut som du! Du är våran GUD!!Vi har redan köpt E-kupor tills vi ska operera oss när vi blir 18 + en fråga till , hur lång är du och har du några bantnings tips till oss 14 årlingar PÖWZZ dina största fan !!"

Får hoppas att det är ett skämt, annars går mitt hjärta sönder.

1 kommentar:

Sara sa...

Hejhej!

Hoppas oxå det där var ett stort skämt.

Svar: Henke vet inte säkert då han kände en som var intresserad, men jag hör av mig om det går;) Nån lägenhet måste det ju finnas åt dej;)

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).