tisdag, april 19, 2011

kuss och jag.

Interna skämt, intern humor, interna minnen. När jag och min sju-månader-äldre kusin träffas blir det alltid massor skratt. Idag var det absolut inget undantag.

Vi var på stan, fikade och gick sedan impulsivt på bio. På cafeét började tårarna rinna av allt skratt och jag fick mitt efterlängtade bortagjorda kaffe.
Ibland är det riktigt jobbigt att jag och kusin har samma humor då det kan bli att man skrattar i helt opassande situationer. Som tur var hamnade vi inte i några sådana situationer idag. De som skrattade olämpligt var däremot några barn på bion. Vi såg nämligen på "Hur många lingon finns det i världen?". Kan absolut rekommenderas.
Sedan köpte jag några bitar godis -
mest på grund av den söta påsen.

2 kommentarer:

Sara sa...

Mm Wasakonditoriet är smarrigt:)
(om jag inte tar fel)

Jag har tänkt att se den filmen, så nu när du dessutom rekommenderar den så blir jag ännu mer sugen.

Anonym sa...

mysigt väääärre !

/sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).