söndag, juni 06, 2010

vila.

Mamma är på besök hos mig och hon är idag, med sin bror, hos mormor hela dagen. Mormor har som sagt inte länge kvar att leva. Hon ligger nu bara i sängen, sover och andas tungt.

När mamma har varit borta under dagen har jag tagit mig en stresslös shoppingrunda på IKEA och ett stort köpcenter. Jag hittade en top som jag blev fullkomligt förälskad i. Bilden är inte av bästa kvalitet. Toppen bör därför ses med egna ögon.Jag har kommit fram till att jag är en väldigt mycket VILA-människa när det gäller kläder. Vet inte hur många klädesplagg jag har där det står VILA på rygglappen. Jag älskar också NoaNoa, Herta och Heaven fastän jag aldrig köper något i de senare affärerna (för dyrt). Min klädstil är mjuka färger, lantligt/bohemiskt och romantiskt. Precis som min inredningsstil.

Sms-dialog men norska aupairpappan idag:
Jag: Stod på busshållplatsen nu och såg att bussen hade flaggor. Hm. Varför? tänkte jag. Jaha! Det är ju nationaldagen idag! Nåt sånt skulle väl ALDRIG ske i Norge..

Svar: He he. Nei da. Her planlegger vi 17.mai i måneder.

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg tjej

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).