söndag, oktober 30, 2011

tekonologin.

Min telefon, som på senaste bokstavligen har fallit ihop i bitar, har nu ersatts av en iphone. Du ljuva värld! Nyinskaffad iphone och utländsk släkt som kunde närvara i fredagens begravning via skype måste vara tecken på de enorma framsteg som teknologin gjort de senaste åren.

I spåren av teknologi kan jag fortsätta berätta att min bekanta Paulina Palmgren fortfarande är kvar i tv-programmet True talent. Helt fantastiskt då hon är den enda orsaken till varför jag fortfarande tittar lite halvt på programmet. Ja, det är dubbellycka att under samma vecka höra Paulina sjunga denna duett:


och i samma veva njuta av Anna Ternheims alldeles ugnsfärska skiva. Mmm, det är musik när den är som allra allra bäst det.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU HJÄRTA IPHONE = SANT : )

/sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).