tisdag, oktober 04, 2011

high school musical.

Kanelbullens dag var det igår och det är nog Sveriges fyndigaste dag, liksom fika är Sveriges bästa ord och IKEA Sveriges främsta stolthet.

Jag har upptäckt att jag kan sjunga med i varenda sång från High School Musical och skräms därför av hur vansinnigt många gånger flickorna i Norge egentligen spelade och dansade till de låtarna under min tid där. Jag har ju inte lyssnat på låtarna sedan 2008 men minns tydligen fortfarande varenda stämma, varenda höjning. Mår nästan lite illa av det.

Det mest pinsamma måste väl ändå vara att jag dessutom kan några av dansstegen i denna sång (stegen mellan 0.58 och 1.05)! Sjukt. Jag ska inte kunna sådant! Men ja, barnen skulle få ha det roligt och jag kunde inte ständigt gå omkring med öronmuffar.

Inga kommentarer:

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).