söndag, oktober 23, 2011

kära sweetnose.

Nej!! Hittade dagboksanteckningar från när jag var 13 år. Till min fasa ser jag att varje dagboksinlägg börjar med "Kära Sweetnose!" HAHAHA! Tror jag dör! Dessutom slutar varje inlägg med "Kram din Becka!" Jag orkar inte! Hahaha!
Fast jag är tydligen så pass gammal nu att jag inte tycker att det är pinsamt. Jag tycker däremot att det är oerhört fult men accepterar faktumet eftersom jag vet att sådana uttryck tillhör den tidiga tonårstiden.

"Kära Sweetnose".. Du kom alltså inte på något bättre, Becka?? Uttrycket har ju samma klass som afrikanernas "Hey Snowwhite!!" på stranden i Kenya.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Haha, underbart :)

Maud sa...

Vad sött!! Varje ålder har verkligen sin charm.
Maud

Anonym sa...

HAHA, fjooooortiiiiizzz ; )
/sis

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).