tisdag, mars 02, 2010

öppna hyllor.

Visst att jag är väldigt ordningssam av mig men nu när öppna hyllor är poppis i inredningsvärlden ville jag också testa på detta. Öppna hyllor som är de-icke-ordningssamma människornas himmel.

Jag förstår om det ser rörigt ut i dina ögon men jag ska säga dig att jag är väldigt nöjd. Det är faktiskt fint. Det ska stå en mörkbrun maffig fotölj i hörnet där kuddarna ligger. En mörkbrun fotölj av bra kvalité med en fluffig shabby chic-stilig vit kudde på.

Jag ska måla mina högtalare vita (nej, det förstör inte ljudet) och andra småsaker ska fixas. Men att jag lägger upp bilden nu innan allt är helt färdigt beror på att jag kämpade med dessa idag-köpta hyllor från IKEA. Käre hjärtanes! Att vara student är charmigt. Ni kan bara föreställa er Beckas resa till IKEA och hennes resa tillbaka med tre hyllor. Jag säger bara "Hej, student".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt annat rum. Ser mer ombonat ut.
Och dessutom riktigt fint.
Bra gjort...kånkarfia // mamma

hanna-mia sa...

åh så pysslig du verkar vara! sånt gillar jag, sånt är mysigt. :)

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).