måndag, mars 15, 2010

ett litet fynd.

I helgen var jag på en liten secondhandrunda i stan. Jag säger ju det: jag älskar servettringar (fina sådana). Dessa hittade jag för tio kronor styck. Jo man tackar.
Jag älskar att köpa och inte minst fika på secondhand-affärer. Det är billigt, det är mysigt och det är gott. Själv köpte jag en underbart smaskig morotskakebit för 10:-. Sådant gillar Becka.

Det var mycket folk och vid fikaborden hamnade jag självklart bredvid en afrikan. Hur kan man älska dessa människor så mycket?? Jag förstår inte helt vad det är med mig för jag blir alltid alldeles överlycklig och på ett förfärligt kramhumör då jag ser en afrikan. Istället för att jag fick bjuda afrikanen på fika så ville han bjuda mig på fika. Det blev att vi bjöd oss själva istället.

1 kommentar:

Maria sa...

Så snygga servettringar! Verkligen Rebecka.

bloggarkiv.

sök i min blogg.

antal besökare (från och med 01 december 2009).